Groeten uit Terschelling...

Friday, August 29, 2008

Zo nu en dan heb je het nog eens. Een klant laat je een nieuw product zien en je ziet er meteen een toepassing in voor je eigen zomerplezier. Dat had ik laatst bij Mobillion. Als tienjarige stuurde ik als ik op vakantie was nog allemaal kaartjes met ‘groeten uit Terschelling’ naar al mijn ooms en tantes en dat waren er aardig wat. Het gevolg was dat ik schrijfkramp in mijn vingers had, blauwe inktvlekken op mijn zomerjurkje en een rood verbrand nekje omdat ik tijdens het schrijven was vergeten dat het eigenlijk toch best mooi weer was. Mijn kinderen hoeven dat twintig jaar later niet meer mee te maken. Zij hoeven geen zonnetje met 25 graden meer op een kaartje te pennen. Want met videobellen kunnen zij gewoon met hun mobieltjes een paar filmpjes maken, die in een video e-card stoppen en even doorsturen aan al die nieuwsgierige ooms en tantes. Een soort E-card deluxe dus. Die hebben ze bij Mobillion ontwikkeld: http://videorecorder.mobillion.nl/ecard. Nu moet ik me weer zorgen gaan maken of die schatjes nog wel goed leren schrijven, want een goede oefening was het wel, twintig kaartjes schrijven. Dat moet gezegd.

Labels: