Watch that girl

Friday, July 18, 2008

Voor het eerste ben ik met een dubbele pet meegeweest op persreis. Als blogger voor DutchCowgirls en als pr-begeleider vanuit Whizpr. Een goede ervaring, want ik mocht net als de andere journalisten op de eerste rij plaatsnemen en vragen stellen als ik dat wilde. Als pr-dame mag dat ook, maar dat vind ik niet erg gepast. Ik neem met die pet op dus altijd een wat meer bescheiden rol op me en hou me wat op de achtergrond. De opdracht om een verslag te maken zorgde er ook voor dat ik met een geheel andere manier naar de presentaties luisterde. Want welk verhaal sluit aan op de belevingswereld van de gemiddelde 'geek-girl' en welk haakje kan de rode draad zijn in mijn verhaal? De tweede pet gaf een interessante dimensie aan mijn verblijf in the Valley. En mijn ervaringen kun je nalezen op DutchCowgirls.nl. Bas, een van de bloggers op DutchCowboys, volgt mijn verslag en heeft hier de mannen op geattendeerd in een post.

Cowgirl in the Vally, part I
Cowgirl in the Vally, part II
Cowgirl in the Vally, part III
Cowgirl in the Vally, part IV

Labels: ,