De staart van de maan

Wednesday, June 11, 2008


'Wie gelooft er nog in sprookjes?' Vroeg ik hier enige tijd geleden.
Welnu, de hoofredacteur van Automatisering Gids gelooft nog in sprookjes!
Sterker nog: hij schrijft ze!

Normaal zou een dergelijke intro genoeg zijn om voor altijd de relatie tussen Whizpr en één van onze belangrijkste IT-publicaties om zeep te helpen, maar dit keer denk ik dat ik er wel mee weg kom.
Mels Dees, de hoofdredacteur van Automatisering Gids schrijft namelijk sprookjes. of in elk geval één: De staart van de maan.

In de staart van de maan nu even geen SAAS, SOA, ISP, HSDPA, UMTS of IPv6. Gewoon olifanten, en andere dieren. Wellicht dat er nog een diepere laag in zit, en dat de olifanten symbool staan voor de mainframe-leveranciers of zo, en dat Mels met de staart refereert naar de 'long tail', maar dat geloof ik niet.

Gewoon een heerlijk verhaal. Speciaal voor Kermit - een fairy tail believer by nature - toog Mels naar Wageningen om hem daar hoogstpersoonlijk een exemplaar te overhandigen.

Kermit was very pleased! As you can see.
Evenals de kinderen van de Whizprs.
En de moraal? Niet alles wat IT-journalisten opschrijven is waar...

1 Comments: 1

At 4:14 PM4:14 PM , Blogger Mels Dees said... Blogger Mels Dees

Zag Kermit ooit eerder een olifant?
Volgens mij niet. In Sesamstraat heeft 'ie met Pino van doen, in de Muppetshow met een vrouwelijk varken.
Misschien moet er eens een boek geschreven worden over kikkers en fanten!

MelsZag Kermit ooit eerder een olifant?
Volgens mij niet. In Sesamstraat heeft 'ie met Pino van doen, in de Muppetshow met een vrouwelijk varken.
Misschien moet er eens een boek geschreven worden over kikkers en fanten!

Mels

  

Post a CommentPost a Comment

<< Home