Spagaatmoeders...

Thursday, July 03, 2008


Spagaatmoeders noemen ze ons. Rondrennende dertigers die alles proberen te combineren. Wat was het ook al weer: een godin in de keuken, carrièrevrouw op het werk, engel in bed en dan ook nog een goede moeder voor die bloedjes van kinderen. Pffff…ik word al moe als ik er aan denk, maar ja, ik ben er ook een. Sinds ik na bijna een half jaar afwezigheid een week of twee geleden de poorten van Whizpr weer binnentrad met een fotoboekje van mijn tweede kleine lieve schat brandend in mijn tas, moet ook ik die twee levens weer zien te combineren. Maar tot nu toe valt het mee. Van vaktermen als ‘stuitligging’ , ‘ volledige ontsluiting ‘ en ‘luieruitslag’ , terug naar de laatste ontwikkelingen op Web 2.0- gebied, mobiele marketing van Mobillion , mainframes van Bull, Packaging Robot van BRAINFORCE, de documentmanagement oplossingen van Codast en de onderzoeken van DAG. How much can the brain handle, vraag je je af. Meer dan je denkt dus, want voor je weet zit je er weer middenin. En als je dan aan het einde van een lange dag met een kopje thee op de bank zit en die twee ventjes liggen met roze blozende wangetjes te slapen in hun bedjes en je klanten bij Whizpr zijn ook nog tevreden, dan denk je: de spagaatmoeder, eigenlijk best iets om trots op te zijn…

1 Comments: 1

At 3:51 PM3:51 PM , Blogger Richard Keijzer said... Blogger Richard Keijzer

Dag meiske, je bent er dus weer, leuk! Wist je dat M. ook op nummer twee aan het wachten is? September, geloof ik.
Normaal lees ik NOOIT blogs tijdens mijn werk, maar nu moest het van Tanja. Vooral dat filmpje waarin dat retianl motion perception ding werd getoond is een unicum (gelukkig maar, trouwens)Dag meiske, je bent er dus weer, leuk! Wist je dat M. ook op nummer twee aan het wachten is? September, geloof ik.
Normaal lees ik NOOIT blogs tijdens mijn werk, maar nu moest het van Tanja. Vooral dat filmpje waarin dat retianl motion perception ding werd getoond is een unicum (gelukkig maar, trouwens)

  

Post a CommentPost a Comment

<< Home