Geek girls rule!

Sunday, June 29, 2008

Afgelopen maandagavond is DutchCowgirls.nl live gegaan. Dit is het eerste Nederlandse marketing- en techblog gemaakt door vrouwen. De site, zusje van DutchCowboys, gaat over merken, producten en marketingcampagnes en richt zich op mannen en vrouwen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in internet, marketing, gadgets en alle andere mooie dingen. Tessa en ik zijn beide bloggers op DutchCowgirls en ik heb wat pr-werkzaamheden gedaan rond de site. Dinsdagavond werd het heugelijke feit gevierd op een boot door de grachten van A'dam met het merendeel van de 'girls' en andere vrienden van de show. Zo ook de mensen van Bright. Miriam en Pieter hebben er een leuk verslag van gemaakt op Bright.tv.

Volledig
onbevooroordeeld zeg ik dat DutchCowgirls een aanwinst is in de blogosphere. Het geheel ziet er fris uit en het enthousiasme spat er van af. Tot nu toe is de reactie van de buitenwereld zeer positief. Niet alleen de vrouwen zijn blij, ook veel mannen uiten hun waardering. Ik heb in ieder geval een hoop nieuwe 'geek girls' aan mijn netwerk toegevoegd en ben blij er een te mogen zijn:-)

Check it out... enne vooral even op de header schieten.

Labels: