Voor onze klanten doen we bijna alles. Zelfs het licht uit…

Monday, June 04, 2007

Hoe leer je je klant nu het beste kennen? En waar doe je journalisten een groot plezier mee? Natuurlijk een feestje! Dinsdag 29 mei was het zover, leverancier van smartphones, HTC hield zijn eerste channel launch party in Nederland. Er waren zo’n 250 partners en andere belangstellenden aanwezig. Natuurlijk is het voor het account team ook belangrijk aanwezig te zijn, dus trok ik met Ward en Winnie naar de Passenger Terminal in Amsterdam.

HTC is sinds een half jaar actief in Nederland en al bijna net zo lang klant van Whizpr. Een leuk product als smartphones lijkt ook automatisch leuke mensen aan te trekken. Onder hen zowaar ook enkele BN’ers waaronder Lange Frans en Humberto Tan en ruim 15 telecomjournalisten. Het was een gezellige boel waarbij na de toespraak van Country Manager Mark Moons de dansvloer werd geopend. Toch blijft de dansvloer op zo’n zakelijk evenement vaak angstvallig leeg, afgezien van wat verdwaalde barmeisjes. Maar niet als er Whizprs aanwezig zijn. Ook al moeten de schoenen aan het eind van de avond wijken, we blijven doordansen. Bijna totdat we erbij neervallen.

Als de zaal langzaam leegloopt en de glazen worden opgeruimd doen we net alsof het feest net is begonnen en dansen we stug door. Niets geen kringetje van mensen die met hun rug naar de lege dansvloer staan, Whizpr is in the house! Dan komt uiteindelijk toch het moment dat ook de DJ het voor gezien houdt en de lichten wel op een erg fel standje worden gedraaid. Pas dan - en geen moment eerder – is het tijd het parkeerkaartje op te zoeken. Dus voor alle klanten die bang zijn dat hun feestje een grote sof wordt en die glanzende dansvloer voor niets gepoetst is: nodig Whizpr uit, want naast het verzorgen van persrelaties doen we ook altijd het licht uit voor onze klanten.
Zie ook: The Inquirer

Labels: