Wednesday, July 19, 2006

Martinique verlaat Whizpr

Vandaag is het dan zover - mijn laatste dag bij Whizpr. Op 1 mei 2001 kwam ik bij Whizpr in dienst, nu, juli 2006, ga ik het bureau verlaten. Ik heb veel geleerd de afgelopen jaren, veel gezien en voor veel leuke klanten gewerkt. Ik heb de ins en outs van PR leren kennen. Heel erg leuk!

Nu is het is tijd voor een nieuwe stap. Ik heb in de afgelopen twee jaar naast Whizpr coachwerk gedaan en geleerd dat mijn hart uitgaat naar het begeleiden van mensen in hun persoonlijke ontwikkeling. Mensen laten inzien wat hun mogelijkheden zijn, dat is fantastisch. Dat is dan ook waar ik mee aan de slag ga, in de vorm van mijn eigen bureau (a)HeadWork. Op www.aheadwork.nl kun je meer lezen over wat ik doe en voor welke klanten ik werk.

Ik wil iedereen bedanken voor de prettige samenwerking. It was fun!

Martinique

"Volg je hart, zodat je gezicht je leven lang straalt."