Gefeliciteerd! U bent geslaagd!

Tuesday, May 13, 2008

Hoera voor mezelf!

Ik wilde mijn kennis op APC wat bijspijkeren, dus bezocht ik vorige week de training APC Business Solutions. Gastheer was hun partner ETC, en ik moet zeggen dat het een interessante ochtend was. Even weer die natuurkunde-lesjes ophalen over Ampères en Watts, het productassortiment van APC helder naast elkaar zien en gehoord wat er zoal speelt bij mensen die die dingen dagelijks moeten verkopen. Jaja, het leven van een verkoper van racks, UPS'en en koeling is niet altijd even makkelijk.

Maar de beloning is er dan ook naar. Vandaag kreeg ik de bevestiging dat ik de training succesvol heb afgelegd (ja, er zat op het eind inderdaad een soort van eindexamen!). Ik ben derhalve officieel benoemd tot 'APC Reliability Provider Partner'! De lijst van mensen die ik hiervoor graag wil bedanken is te groot, maar ze weten wie ze zijn ;-)

Labels: