Flat fee of fat fee?

Tuesday, May 13, 2008




"Wie gelooft er nog in sprookjes?" zo vroeg ik me af in mijn vorige post. Nou, ik blijkbaar zelf. Toen ik nog dacht dat een flat fee ook echt een flat fee was. Toen ik nog dacht dat mobiel internet echt op doorbreken stond...


Vorige week even vanaf een vakantie-eiland mijn mail checken. Het werkte als een Spaans zonnetje. Perfect! Ik hoorde alleen iemand de hele tijd lachen op de achtergrond... Bij thuiskomst bleek dat mijn provider te zijn. Een goede 800 euro voor een paar keer VPN'en en wat internetten. Laat het een uurtje of twee in totaal zijn geweest. (En nee, ik heb geen films gedownload...:-)



Tja, de beloofde begrenzing van de roaming-tarieven lijkt beperkt. Mobiel internetten is leuk zolang je niet te ver over de grens gaat. Eén Europa, maar niet voor internet. het enige dat nu weer begrensd is, is mijn vertrouwen in mobiel internet...