Nog steeds raar...

Saturday, March 29, 2008

Gisteren was dan toch écht mijn laatste werkdag bij Whizpr en zoals ik op mijn weblog al schreef, is het een raar gevoel... M'n laatste e-mails verstuurd, rapportages gemaakt, opgeruimd, aan het einde van de dag nog even gezellig geborreld, mooie bloemen gekregen en toen toch écht voor het laatst als een Whizpr de Binnenhaven verlaten.

Via deze weg wil ik iedereen nogmaals heel erg bedanken voor de prettige samenwerking in het afgelopen jaar. Ik heb ontzettend veel leuke en interessante mensen onmoet en er weer heel veel bijgeleerd!

Tot slot: Lieve Whizpr's, ik heb echt heel erg veel om en met jullie gelachen en van jullie geleerd! En Ward, ik kan me geen betere baas voorstellen!!! Waarom ga ik eigenlijk ook alweer weg? Maar gelukkig kan ik het échte afscheid nog even een weekje uitstellen en hoef ik jullie niet lang te missen :) See you in NY!