“ Tijdens de verbouwing gaat de verkoop gewoon door…”
Monday, October 20, 2008
Of in de kredietcrisisvariant: “ Tijdens de ineenstorting gaat de communicatie gewoon door…”
In onze vorige post wezen we er al op dat juist in tijden van economische tegenspoed, het belang van communicatie alleen maar groter is. Echter, dan luistert het wél heel nauw hoe je precies communiceert, en wat je zegt.
In onze vorige post wezen we er al op dat juist in tijden van economische tegenspoed, het belang van communicatie alleen maar groter is. Echter, dan luistert het wél heel nauw hoe je precies communiceert, en wat je zegt.
Viel Fortis de afgelopen tijd al op door de meer dan toepasselijke ‘Here Today, Where Tomorrow’ campagne, afgelopen weekend vond ik nog een andere opvallende uiting: een meer dan groot billboard dat attendeert op beleggen in het kwadraat, omdat dit een topmaand zou zijn om kosteloos in Fortis te stappen...
Sure. Kosteloos instappen, mooi hoor. Maar laat dat nou nét niet het probleem zijn. Het zijn op dit moment vooral de kosten van het uítstappen die me zorgen baren...
Who wants in? Everyone wants to get out!
You can check out any time you like, but you can never leave…
Een mooie aanbieding dus, maar wel een beetje naïef om die zo te laten staan. Nee, dan voel ik me toch meer aangesproken door de meer traditionele ‘recht-voor-zijn-raap’ communicatie van het andere reclamebord in de tuin: “Te Koop”.
Een mooie aanbieding dus, maar wel een beetje naïef om die zo te laten staan. Nee, dan voel ik me toch meer aangesproken door de meer traditionele ‘recht-voor-zijn-raap’ communicatie van het andere reclamebord in de tuin: “Te Koop”.
En in het geval van Fortis ook nog eens t.e.a.b., volgens mij…
Labels: Fortis PR
0 Comments: 0
Post a CommentPost a Comment
<< Home