One lucky shot

Thursday, April 17, 2008

Een toepasselijke titel voor een blogje over ons bezoek aan de Knicks game. Basketbal is toch wel een spel waar je mag spreken over lucky shots, in mijn leken ogen in ieder geval wel;-) Ward had vooraf kaartjes geregeld en wij werden als groep verwelkomd met een t-shirt. Heel aardig, natuurlijk. Tot onze verbazing werden we ook verwelkomd op de zeer nadrukkelijk aanwezige scoreborden, waar meer reclame op te zien was dan een score. Welcome to WHIZPR. Natuurlijk had ik het weer gemist, omdat ik zat te spelen met mijn nieuw aangeschafte spiegelreflex camera. Teleurstelling alom omdat niemand een foto had weten te maken van onze 3 seconds of fame in Madison Square Garden.

Zit ik thuis op de bank. En ja hoor... ik heb al spelend het lucky shot gemaakt. Ik heb onze fame weten te vereeuwigen met mijn nieuwe speeltje;-)

Geniet mee en aanschouw de onbewerkte en bewerkte versie. Het staat er echt!!

Labels: ,