“Trots op Whizpr!”
Wednesday, October 17, 2007
Het is het aloude motto van PR: “Be good and tell it!” Maar dan vooral in de VS, natuurlijk. Bij ons in Nederland is het eerder “Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg”. Te vaak vertellen hoe goed je het zelf doet, is hier al snel borstklopperij.
Of in this case: een gevalletje ‘zelfbeblogging’.
Maar goed, op het moment dat ik HTC voordraag als favoriete klant, moet ik natuurlijk ook die andere klant noemen die ons onlangs eerde met een award. NOD32, leverancier van het gelijknamige antivirusproduct, tooide Erik van de Nadort met een heuse sjerp, alsof het een beauty contest betrof… Met dank voor de bewezen diensten. En daar zijn we natuurlijk trots op. Vandaag was de dag van ‘Trots op Nederland’. als dat kan, dan kan wat mij betreft ‘Trots op Whizpr’ ook.
Of in this case: een gevalletje ‘zelfbeblogging’.
Maar goed, op het moment dat ik HTC voordraag als favoriete klant, moet ik natuurlijk ook die andere klant noemen die ons onlangs eerde met een award. NOD32, leverancier van het gelijknamige antivirusproduct, tooide Erik van de Nadort met een heuse sjerp, alsof het een beauty contest betrof… Met dank voor de bewezen diensten. En daar zijn we natuurlijk trots op. Vandaag was de dag van ‘Trots op Nederland’. als dat kan, dan kan wat mij betreft ‘Trots op Whizpr’ ook.
Labels: HTC, SpicyLemon
0 Comments: 0
Post a CommentPost a Comment
<< Home