Sorry... voor alles.
Tuesday, May 05, 2009

Maar naar aanleiding van de gebeurtenissen op Koninginnedag slaan sommigen mijns inziens een beetje door. Zo wordt er een 'sorry' geëist van betrokkenen die helemaal geen betrokkenen zijn. Even vooropstellen dat het allemaal heel erg is wat er is gebeurd (voordat ik daar weer mailtjes over krijg). Alleen wordt nu gesuggereerd dat Suzuki de naam 'Swift' niet meer kan gebruiken, omdat deze beladen is. Volstrekt onzinnig uiteraard. Het zal echt niet de eerste Swift zijn die betrokken is bij een incident. Verrekte behendige autootjes. Gelukkig zegt Suzuki zelf dat ze er niet eens over nadenken.
Centraal Beheer daarentegen wel. Even Apeldoorn Bellen zou opeens niet meer kunnen. Tuurlijk, de timing van de commercial, net na de gebeurtenis die begint met 'En nu een serieus bericht uit Apeldoorn' is op dat moment wrang. Maar welke link is er tussen bellen naar Apeldoorn en als een gek door die stad rijden? Ik zie hem niet. Maar de marketingjongens- en meisjes vinden het waarschijnlijk sowieso tijd voor iets nieuws. En dan verdwijnt er zomaar weer een prachtig icoon uit de reclamewereld. Alvast sorry daarvoor.
Labels: trends
0 Comments: 0
Post a CommentPost a Comment
<< Home