WhizPR 2.0 inspiratiemiddag
Sunday, February 01, 2009
Afgelopen donderdag hield Whizpr een inspiratiemiddag voor klanten over web 2.0, social media en de veranderende rol van PR. Het werd een boeiende middag met interessante sprekers en een tekort aan stoelen.
Dick Ahles , specialist op het gebied van (online) uitgeven en ook blogger op dutchcowboys.nl sprak over de internetrevolutie waarin wij zitten en de impact ervan op de samenleving. Mocht je nog nooit het filmpje hebben gezien 'Did you know', bekijk het dan vooral 'ns. Verrassende feiten over de exponentiële groei van internetgebruik. Dick liet ons voorbeelden zien dat het lang niet altijd inzichtelijk is wie de afzender is van berichten op internet. Neem nu de site fakesteveballmer.blogspot.com. Is dit een onschuldige parodie op Ballmer die oogluikend wordt toegestaan door Microsoft, of zit de PR-afdeling van Microsoft hier wellicht zelf achter? Who will know. En Google 'ns op de Nokia 98. Mooie foto's van dit model, maar het blijkt helemaal niet te bestaan. PR 2.0 is volgens Dick veel minder te regisseren dan de 1.0-variant, maar je kunt er zoveel meer leuke, creatieve en gekke dingen mee doen. En laten we daar nu heel erg van houden :-)
0 Comments: 0
Post a CommentPost a Comment
<< Home